A piattaforma di pagamentu transfruntiera Visa B2B hà coperto 66 paesi è regioni

Visa hà lanciatu a soluzione di pagamentu transfruntiera Visa B2B Connect in ghjugnu di questu annu, chì permette à i banche participanti di furnisce à i clienti corporativi servizii di pagamentu transfrontaliari simplici, veloci è sicuri.

Alan Koenigsberg, capu glubale di suluzioni cummerciale è affari di pagamentu innovatori, hà dettu chì a piattaforma hà cupertu 66 mercati finu à avà, è hè previstu di aumentà à 100 mercati l'annu prossimu. Hà dettu ancu chì a piattaforma pò riduce assai u tempu di trasfurmazioni di i pagamenti transfrontieri da quattru o cinque ghjorni à un ghjornu.

Koenigsberg hà rimarcatu chì u mercatu di pagamentu transfruntier hà righjuntu 10 trilioni di dollari americani è hè previstu di cuntinuà à cresce in u futuru. In particulare, u pagamentu transfruntiera di e PMI è di l'imprese di medie dimensioni cresce più veloce, è anu bisognu di servizii di pagamentu transfrontalieri trasparenti è simplici, ma in generale u pagamentu transfruntier hà da passà per parechje tappe per compie, chì generalmente dura da quattru à cinque ghjorni. A piattaforma di rete Visa B2B Connect furnisce solu à i banche una opzione di soluzione più, chì permette à i banche participanti di furnisce l'imprese soluzioni di pagamentu unicu. , in modu chì i pagamenti transfrontieri ponu esse cumpletati u stessu ghjornu o u ghjornu dopu. Attualmente, i banche sò in u prucessu di participà gradualmente à a piattaforma, è e riazzioni finu à avà sò assai pusitivi.

Visa B2B Connect hè stata lanciata in 30 mercati in u mondu in u ghjugnu. Ellu hà indicatu chì da u 6 di nuvembre, u mercatu cupertu da a piattaforma in linea hà duppiatu à 66, è aspetta di espansione a reta à più di 100 mercati in 2020. Frà elli, hè in negoziazione cù i regulatori cinesi è indiani per lancià Visa. B2B in u locu. Cunnette. Ùn hà micca cummentatu s'ellu a guerra cummerciale Sino-US avarà affettatu u lanciu di a piattaforma in Cina, ma hà dettu chì Visa hà una bona relazione cù u Bancu Populare Chine è spera di ottene l'appruvazioni per lancià Visa B2B Connect in Cina prestu. In Hong Kong, certi banche anu digià participatu à a piattaforma.


Tempu di post: 18-Jan-2022