Cume a stagione di viaghju di l'estate principia à calà, una urganizazione internaziunale focu annantu à l'industria aerea globale hà publicatu un rapportu di prugressu nantu à l'implementazione di u seguimentu di bagagli.
Cù u 85 per centu di e compagnie aeree chì anu avà implementatu un sistema per u seguimentu di i bagaglii, Monika Mejstrikova, Direttore di l'Operazioni Terrestri di l'IATA, hà dettu chì "i viaghjatori ponu avè ancu più cunfidenza chì i so sacchetti seranu à u carrusel à l'arrivu". L'IATA rapprisenta 320 compagnie aeree chì comprende u 83 per centu di u trafficu aereu globale.
A Risoluzione 753 di l'Usu più Largu di a RFID richiede chì e compagnie aeree scambianu missaghji di seguimentu di bagaglii cù i partenarii interline è i so agenti. L'infrastruttura di messageria di u bagagliu attuale dipende da e tecnulugia legacy chì utilizanu messageria di tipu B costosa, secondu i funzionari IATA.
Stu costu altu affetta negativamente l'implementazione di a risoluzione è cuntribuisce à i prublemi cù a qualità di u messagiu, chì porta à un aumentu di a mishandling di bagaglii.
Attualmente, a scansione di codici à barre otticu hè a tecnulugia di seguimentu dominante implementata da a maiò parte di l'aeroporti indagati, utilizatu à u 73 per centu di e facilità.
U seguimentu cù RFID, chì hè più efficiente, hè implementatu in u 27 per centu di l'aeroporti indagati. In particulare, a tecnulugia RFID hà vistu tassi d'adopzione più alti in mega aeroporti, cù u 54 per centu chì hà digià implementatu stu sistema di seguimentu avanzatu.
Tempu di post: 14-ghjugnu-2024