UPS furnisce a prossima fase in l'iniziativa Smart Package/Smart Facility cù RFID

U trasportatore mundiale integra a RFID in 60 000 veiculi quest'annu - è 40 000 l'annu prossimu - per rilevà automaticamente milioni di pacchetti etichettati.
U roll-out face parte di a visione di a cumpagnia glubale di pacchetti intelligenti chì cumunicanu a so pusizione mentre si movenu trà u spedizioniere è a so destinazione.
Dopu avè integratu a funzionalità di lettura RFID in più di 1.000 siti di distribuzione in tutta a so rete, tracciandu milioni di "pacchetti intelligenti" ogni ghjornu, a cumpagnia di logistica glubale UPS espande a so suluzione Smart Package Smart Facility (SPSF).

UPS hè in traccia di equipà tutti i so camion marroni quest'estate per leghje i pacchetti cù tag RFID. Un totale di 60.000 veiculi saranu installati cù a tecnulugia à a fine di l'annu, è altri circa 40.000 entreranu in u sistema in u 2025.

L'iniziativa SPSF hà cuminciatu prima di a pandemia cù a pianificazione, l'innuvazione è a sperimentazione di imballaggi intelligenti. Oghje, a maiò parte di l'installazioni UPS sò state dotate di lettori RFID è i tag sò applicati à i pacchetti mentre sò ricevuti. Ogni etichetta di pacchettu hè culligata à informazioni chjave nantu à a destinazione di u pacchettu.

Un centru di smistamentu UPS mediu hà circa 250 chilometri di nastri trasportatori, chì smistano più di quattru milioni di pacchetti ogni ghjornu. L'operazione senza intoppi richiede u tracciamentu, u routing è a prioritizazione di i pacchetti. Integrendu a tecnulugia di rilevamentu RFID in e so strutture, a cumpagnia hà eliminatu 20 milioni di scansioni di codici à barre da l'operazioni quotidiane.

Per l'industria RFID, u vulume di pacchetti spediti ogni ghjornu da UPS pò fà di sta iniziativa a più grande implementazione di a tecnulugia RFID UHF RAIN finu à oghje.

1

Data di publicazione: 27 di lugliu di u 2024