U Ministeru di l'Industria è di e Tecnulugie di l'Infurmazione annullerà a banda RFID 840-845MHz

In u 2007, l'anzianu Ministeru di l'Industria di l'Infurmazione hà publicatu u "Regolamentu di l'applicazione di a tecnulugia di l'identificazione à radiofrequenza (RFID) in a banda di frequenza 800/900 MHz (Prova)" (Ministeru di l'Infurmazione n. 205), chì hà chiaritu l'attributi è i requisiti tecnichi di l'equipaggiu RFID, è hà ghjucatu un rolu pusitivu in a prumuzione di u sviluppu di l'industria di l'equipaggiu RFID. In l'ultimi anni, cù u sviluppu di a tecnulugia di l'equipaggiu RFID è di l'applicazioni di scala, e disposizioni sopra menzionate ùn sò state capaci di risponde cumpletamente à i bisogni di a gestione di l'equipaggiu RFID.

Prima, a banda di frequenza di 900 MHz pò risponde à i bisogni di l'industria di l'equipaggiamenti RFID, è l'equipaggiamenti RFID naziunali è stranieri ùn anu più utilizatu a banda di frequenza di 800 MHz, è a banda di frequenza di 800 MHz pò esse ripianificata è aduprata dopu à u ritiru, ciò chì hè favurevule à l'utilizazione raghjonevule è efficace di e risorse di u spettru. Siconda, l'Annunziu N ° 52 in u 2019 publicatu da u Ministeru di l'Industria è di e Tecnulugie di l'Informazione hà aggiornatu u catalogu di l'equipaggiamenti di trasmissione radio à corta distanza di micropotenza, è ùn hà micca inclusu l'equipaggiamenti RFID in a categuria di l'equipaggiamenti di micropotenza, è hè necessariu chiarificà ulteriormente l'attributi è u modu di gestione di l'equipaggiamenti RFID. U terzu hè di formulà i "Regolamenti" per adattassi à u sviluppu industriale è à i bisogni di l'applicazione industriale, è aiutà à furmà l'aspettative di l'industria u più prestu pussibule.

Dunque, in l'ultimi ghjorni, u Ministeru di l'Industria è di e Tecnulugie di l'Infurmazione hà publicatu u "Regolamentu di Gestione Radio per l'apparecchiature di identificazione à radiofrequenza (RFID) in a banda 900 MHz". Frà elle, in l'Articulu 8: Dapoi a data di messa in opera di queste disposizioni, l'autorità naziunale di regulazione radiofonica ùn accetterà è ùn appruverà più a dumanda di appruvazione di mudellu di l'apparecchiature di trasmissione radiofonica di identificazione à radiofrequenza (RFID) in a banda 840-845 MHz, è l'apparecchiature di trasmissione radiofonica di identificazione à radiofrequenza (RFID) chì anu ottenutu u certificatu di appruvazione di mudellu di a banda di frequenza ponu cuntinuà à esse vendute è aduprate finu à a so rottamazione.

 


Data di publicazione: 15 di ferraghju 2025