GS1 hà publicatu un novu standard di dati di l'etichetta, TDS 2.0, chì aghjurnà u standard di codificazione di dati EPC esistenti è si focalizeghja nantu à e merchenzie periscabili, cum'è l'alimentariu è i prudutti di ristorazione. Intantu, l'ultima aghjurnazione per l'industria alimentaria usa un novu schema di codificazione chì permette l'usu di dati specifichi di u produttu, cum'è quandu l'alimentu frescu hè statu imballatu, u so numeru di lottu è di lottu, è u so potenziale "usu-by" o "sell- da" data.
GS1 hà spiegatu chì u standard TDS 2.0 detene beneficii potenziali micca solu per l'industria alimentaria, ma ancu per l'imprese farmaceutiche è i so clienti è i distributori, chì affruntanu prublemi simili à scuntrà a vita di conservazione è à ottene una tracciabilità completa. L'implementazione di stu standard furnisce un serviziu per u crescente numeru di industrii chì aduttenu RFID per risolve i prublemi di a catena di supply è di sicurezza alimentaria. Jonathan Gregory, Direttore di Ingaghjamentu Comunitariu in GS1 US, dice chì vedemu assai interessu da l'imprese per l'adopru RFID in u spaziu di serviziu di l'alimentariu. À u listessu tempu, hà ancu nutatu chì alcune cumpagnie sò digià applicà tags RFID UHF passivi à i prudutti alimentari, chì li permette ancu di passà da a fabricazione è dopu seguità questi articuli à ristoranti o magazzini, furnisce u cuntrollu di i costi è a visualizazione di a catena di supply.
Attualmente, RFID hè largamente utilizatu in l'industria di vendita per seguità l'articuli (cum'è vestiti è altri articuli chì devenu esse spustati) per a gestione di l'inventariu.U settore di l'alimentariu, però, hàesigenze diverse. L'industria hà bisognu di furnisce l'alimentu frescu per a vendita in a so data di vendita, è deve esse faciule da seguità durante un richiamo se qualcosa va male. In più, l'imprese in l'industria affruntà un numeru crescente di regulazioni in quantu à a sicurità di l'alimenti periscibili.
Tempu di post: 20-oct-2022