L'Internet di e Cose hè statu citatu spessu in l'ultimi anni, è l'industria globale di l'Internet di e Cose hà mantinutu una tendenza di crescita rapida.
Sicondu i dati à a Conferenza Mundiale di l'Internet di e Cose in settembre 2021, u numeru di cunnessione Internet di e Cose in u mo paese hà righjuntu 4,53 miliardi à a fine di u 2020, è hè previstu di più di 8 miliardi in 2025. Ci hè sempre un assai spaziu per u sviluppu in u campu di l'Internet di e Cose.
Sapemu chì l'Internet di e Cose hè principarmenti divisu in quattru strati, à dì u stratu di percepzione, u stratu di trasmissione, u stratu di piattaforma è u stratu di l'applicazione.
Questi quattru strati coprenu tutta a catena industriale di l'Internet di e Cose. Sicondu i dati publicati da CCID, a strata di trasportu occupa a più grande parte in l'industria di l'IoT, è u ritmu di crescita di u stratu di percepzione, u stratu di piattaforma è u mercatu di strati di l'applicazione cuntinueghja à cresce cù a liberazione di a dumanda di u mercatu in tutti i campi di a vita.
In 2021, a scala di u mercatu di l'Internet di e Cose di u mo paese hà superatu 2,5 trilioni. Cù a prumuzione di l'ambiente generale è u sustegnu di e pulitiche, l'industria di l'Internet di e cose hè in crescita. Integrazione ecologica di a grande industria di l'Internet di e Cose cù l'imprese è i prudutti per riduce e barriere di u mercatu.
L'industria AIoT integra diverse tecnulugia, cumprese chips, moduli, sensori "end", algoritmi sottostanti AI, sistemi operativi, etc., "side" edge computing, cunnessione wireless "pipe", piattaforma IoT "nuvola", piattaforme AI, etc. , l'industrii di u cunsumu, u guvernu è l'industria di "usu", diversi media, associazioni, istituzioni, etc. di "serviziu di l'industria", u spaziu potenziale di u mercatu generale supera i 10 trilioni.
Tempu di Post: 19-May-2022