L'industria mundiale di l'Internet di e Cose mantene una rapida tendenza di crescita

L'Internet di e Cose hè statu mintuvatu spessu in l'ultimi anni, è l'industria mundiale di l'Internet di e Cose hà mantinutu una tendenza di crescita rapida.

Sicondu i dati di a Cunferenza Mundiale di l'Internet di e Cose in settembre 2021, u numeru di cunnessione Internet di e Cose in u mo paese hà righjuntu 4,53 miliardi à a fine di u 2020, è si prevede chì supererà 8 miliardi in u 2025. Ci hè sempre assai spaziu per u sviluppu in u campu di l'Internet di e Cose.

dtr

Sapemu chì l'Internet di e Cose hè principalmente divisu in quattru strati, vale à dì u stratu di percezione, u stratu di trasmissione, u stratu di piattaforma è u stratu di applicazione.

Questi quattru strati coprenu tutta a catena industriale di l'Internet di e Cose. Sicondu i dati publicati da CCID, u stratu di trasportu occupa a più grande parte in l'industria IoT, è u ritmu di crescita di u mercatu di u stratu di percezione, di u stratu di piattaforma è di u stratu di applicazione cuntinueghja à cresce cù a liberazione di a dumanda di u mercatu in tutti i settori di a vita.

In u 2021, a scala di u mercatu di l'Internet di e Cose di u mo paese hà superatu i 2,5 trilioni. Cù a prumuzione di l'ambiente generale è u sustegnu di e pulitiche, l'industria di l'Internet di e Cose hè in crescita. Integrazione ecologica di a grande industria di l'Internet di e Cose cù l'imprese è i prudutti per riduce l'ostaculi di u mercatu.

L'industria AIoT integra diverse tecnulugie, cumprese chip "end", moduli, sensori, algoritmi sottostanti AI, sistemi operativi, ecc., edge computing "side", cunnessione wireless "pipe", piattaforma IoT "cloud", piattaforme AI, ecc., l'industrie di "usu" guidate da u cunsumu, guidate da u guvernu è guidate da l'industria, vari media, associazioni, istituzioni, ecc. di "serviziu industriale", u spaziu potenziale di u mercatu generale supera i 10 trilioni.


Data di publicazione: 19 di maghju 2022