Stmicroelectronics hà assuciatu cù Thales per furnisce funzioni senza cuntattu sicure è convenienti per u Google Pixel 7.

U novu smartphone di Google, u Google Pixel 7, hè alimentatu da ST54K per trattà e funzioni di cuntrollu è di sicurezza per NFC (Near Field Communication) senza contactu, stmicroelectronics hà revelatu u 17 di nuvembre.

U chip ST54K integra un controller NFC unicu chip è una unità di sicurezza certificata, chì ponu risparmià in modu efficace u spaziu per l'Oems è simplificà u disignu di u telefuninu, cusì hè favuritu da i diseggiani di telefuninu Google.
L'ST54K incorpora tecnulugia proprietaria per rinfurzà a sensibilità di a ricezione NFC, assicurendu una alta affidabilità di e cunnessione di cumunicazione, furnisce una sperienza d'utilizatore senza cuntattu eccezziunale,
è assicurendu chì u scambiu di dati ferma assai sicuru.

Inoltre, ST54K integra u sistema operatore di sicurezza mobile Thales per risponde à i bisogni di i telefoni Google Pixel 7. U sistema operatore risponde à i più alti standard di l'industria di sicurezza è supporti
l'integrazione di carte SIM (eSIM) integrate è altre applicazioni NFC sicure in a stessa cellula di sicurezza ST54K.

Marie-France Li-Sai Florentin, Vice President, Microcontroller and Digital IC Products Division (MDG) è General Manager, Security Microcontroller Division, stmicroelectronics, hà dettu: "Google hà sceltu ST54K.
per via di a so prestazione superiore, u bassu cunsumu d'energia è a sicurità à u più altu livellu di sicurezza CC EAL5+, assicurendu a megliu sperienza d'utilizatore è a prutezzione di transazzione senza cuntattu ".

Emmanuel Unguran, Senior Vice President di Thales Mobile Connectivity Solutions, hà aghjustatu: "Avemu cumminatu ST54K cù u sistema operatore sicuru di Thales è e capacità di persunalizazione per creà un
Soluzione di punta certificata chì aiuta i smartphones à supportà una gamma diversa di servizii digitale. A suluzione include eSIM, chì permette una cunnessione immediata, è servizii di portafogli digitale cum'è l'autobus virtuale
pass è chiavi di vittura digitale.

U Google Pixel 7 hè andatu in vendita l'ottobre 7. ST54K single chip NFC controller and security unit solution, cumminatu cù u sistema operatore di sicurezza Thales, hè una soluzione matura rappresentante di l'attuale.
U telefuninu Android per ottene una funzione affidabile senza cuntattu d'altu rendiment, largamente applicabile à una varietà di OEM è scenarii d'applicazione.

Stmicroelettronica 1

Tempu di Postu: Nov-09-2022