I tile di l'energia solare inventati in Cina, a cumminazione di tecnulugia tradiziunale è tecnulugia, ponu salvà a fattura annuale di l'electricità! I tile d'energia solare inventati in Cina, sottu a tendenza di a crisa energetica sempre più seria in u mondu, anu purtatu un grande aiutu à l'energia di u mondu. sollievu.
Questu hè un novu tipu di watt di energia solare di film sottile flessibile. Purtendu l'incantu anticu orientali è a forte cultura cinese, a scienza muderna è a tecnulugia in l'architettura tradiziunale, cù a tecnulugia d'avanguardia è l'artigianalità squisita, un rendimentu perfettu di a bellezza di a tile cristallina è a dolce bellezza di a superficia arcuata. cum'è ogni foglia verde, assorbe a luce di u sole è ottene energia.
A tile di vetru unica pesa solu 5,2 kg, a mità di quella di a tella di vetru doppia. Hè ligeru è faciule d'installà, è pò ancu esse appiicatu à i tetti di luce. Ogni pezzu di bohanwa verticale verticale pò sustene a tensione massima pò ghjunghje sin'à 90 kg, resiste à 12 tifoni; L'usu di vetru temperatu super biancu, 1 metru quadru di Hantile finu à 85W di putenza, micca solu a trasmittanza di 91,5%, ma ancu pò sustene u più altu gradu di impattu di grandine, pò sustene una vittura ripetutamente rotulata.
Cum'è un "tettu vetratu di generazione di energia", cumparatu cù i materiali tradiziunali di u tettu, a vita di serviziu di a tegola Han pò ghjunghje à u materiale tradiziunale di u tettu 20 anni dui o trè volte. L'unica carenza hè chì u costu hè relativamente altu, è u livellu tecnicu deve esse migliuratu più per riduce u costu di produzzione.
Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022