U standard di tracciabilità di sicurezza RFID di qualità di liquore hè statu implementatu formalmente

Recentemente, u standard di l'industria "Specificazioni di Sistema di Tracciabilità di Qualità è Sicurezza di Liquore" (QB/T 5711-2022) publicatu prima da u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia di l'Informazione (MIIT) hè statu implementatu formalmente, chì hè applicabile à a custruzzione è a gestione di u sistema di tracciabilità di qualità in l'imprese cinesi di pruduzzione è di vendita di liquori.

"U guvernu cintrali è i ministeri naziunali incuragiscenu a custruzzione di sistemi di tracciabilità in settori impurtanti di beni di cunsumu". U Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione di u dipartimentu di u cunsumu di u dipartimentu pertinenti incaricatu hà dettu chì l'istituzione di un sistema standard di tracciabilità di licore unificatu è standardizatu naziunale hè l'implementazione di u "Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista Chine è u Cunsigliu di Statu per accelerà a custruzzione. di un mercatu naziunale unificatu ", per assicurà a ricuperazione liscia è durabile di l'industria alimentaria, prumove u sviluppu durevule d'alta qualità di una misura impurtante.

A Specificazione definisce u cuntenutu di u sistema di tracciabilità di qualità è sicurezza di THE LIQUOR, è ancu i requisiti per a funzione, a custruzzione è a gestione di u sistema di tracciabilità. Sicondu u codice, l'infurmazioni di u ciculu di vita sanu di baijiu da a pruduzzione, a circulazione à u cunsumu serà arregistrata per i cunsumatori, l'imprese è l'autorità regulatori per traccia è verificà a surgente.

L'implementazione formale di u "Standard" prumove ancu di più è più pruduttori di licore per unisce à a grande famiglia di tracciabilità anti-falsificazione.

Attualmente, alcune imprese anu da dà à i prudutti un tag di chip elettronicu NFC / RFID, per ottene a funzione di u sistema di tracciabilità anti-falsificazione di i prudutti di vinu,forsi in un futuru vicinu diventerà u mainstream di l'industria.

1


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022