Fate etichette anti-contraffazione RFID in l'industria di e bevande, ogni pruduttu currisponde à un chip anti-contraffazione. Ogni chip di l'etichetta anti-contraffazione RFID pò esse adupratu solu una volta è ùn pò esse trasferitu. Mandendu ogni infurmazione di dati elettronichi unichi RFID, cumminata cù u sistema di interrogazione anti-contraffazione, u telefuninu pò scansà u codice per verificà l'autenticità.
L'ID di l'etichetta anticontraffazione RFID hè unicu, è l'infurmazioni d'autentificazione uniche è u mecanismu d'autentificazione di crittografia stretta in u chip ponu rende a tecnulugia anticontraffazione efficace per un bellu pezzu. L'etichette anticontraffazione RFID ponu furnisce un trattamentu senza carta per u almacenamentu di l'infurmazioni, l'applicazione, a gestione è a verificazione di a situazione di l'inventariu, riduce a participazione manuale è evita a scadenza è a cunfusione di u produttu.
A tecnulugia RFID è l'etichette anti-contraffazione RFID sò aduprate in funzioni di diagnostica remota, gestione logistica, gestione di a vendita al dettaglio, pruduzzione agricula, fabricazione industriale, prudutti di l'Internet di e Cose è altri campi. Attraversu l'etichette trattate da RFID, parechji obiettivi sò chjaramente cuntrullati, identificati è efficaci, ciò chì migliora l'efficienza di a raccolta di dati.
L'imprese utilizanu etichette anti-contraffazione RFID per i prudutti di marca, chì ponu rinfurzà a fiducia di i clienti in a marca è migliurà l'immagine corporativa.
L'industria di e bevande usa patatine fritte per impedisce a falsificazione, ciò chì pò riduce efficacemente a falsificazione. Impedisce à l'imprese illegali di falsificazione è prutege l'interessi di l'imprese.
Data di publicazione: 28 d'aprile di u 2022