L'industria di a vendita al dettaglio accelera l'adozione di RFID in mezu à e pressioni di a catena di furnimentu glubale

Di fronte à sfide senza precedenti in materia d'inventariu, i principali rivenditori stanu implementendu suluzioni RFID chì anu aumentatu a visibilità di e scorte à una precisione di 98,7% in i prugrammi pilotu. U cambiamentu tecnologicu vene mentre chì e vendite mundiali perse per via di l'esaurimenti di scorte anu righjuntu 1,14 trilioni di dollari in u 2023, secondu e cumpagnie d'analisi di e scorte.

f

Un sistema di etichettatura à livellu d'articulu pruprietariu chì hè avà implementatu usa etichette RFID/NFC ibride cumpatibili cù l'infrastruttura POS esistente. U disignu à doppia frequenza permette a scansione UHF standard per a logistica di u magazzinu mentre permette à i cunsumatori di accede à i certificati d'autenticità di u produttu via smartphone. Questu risponde à e crescenti preoccupazioni per i beni contraffatti, chì costanu solu à u settore di l'abbigliamento 98 miliardi di dollari à l'annu.

«U protocolu di sicurezza à strati di l'etichette hè statu cruciale», hà dichjaratu un dirigente di a catena di furnimentu di un grande produttore di denim, nutendu chì a so implementazione RFID hà riduttu e discrepanze di spedizione di u 79%. A crittografia avanzata impedisce a clonazione di l'etichette, cù ogni identificatore chì combina codici TID aleatorii è numeri EPC firmati digitalmente.

I benefici ambientali di a tecnulugia stanu attirendu l'attenzione: i primi utilizatori segnalanu una riduzione di 34% di i materiali di imballaggio per via di una cunsulidazione ottimizzata di e spedizioni, sustinuta da previsioni di inventariu generate da RFID.


Data di publicazione: 12 di marzu di u 2025