L'Uffiziu di Gestione Senior di a Pruvincia di Qinghai hà cooperatu cù a Squadra di Test di u Centru di Rete Stradale di u Ministeru di i Trasporti per compie cù successu u travagliu di prova di veiculi reali in rete naziunale ETC di a pruvincia, chì hè un passu impurtante per a pruvincia per compie l'operazione di a rete naziunale ETC à a fine d'aostu.
Più di 60 tecnichi è 16 veiculi sò stati testati in questu test di veiculi in rete naziunale ETC. Anu selezziunatu e stazioni di pedagiu di a pruvincia di Ping An, a linea principale di Duoba, a linea principale di Daotanghe è a rampa di Machangyuan, a linea principale di Machangyuan, a rampa di Haishiwan, e stazioni di pedagiu provinciali di a linea principale di Haishiwan, è anu implementatu test statichi è test di veiculi reali nantu à e corsie ETC. Un test di scorrimentu manuale hè statu implementatu per e corsie MTC.
Attraversu a prova, u sistema di corsie autostradali di a pruvincia pò esse cù OBU è carte d'utilizatore di varie pruvince è cità in tuttu u paese, pò realizà transazzioni nurmali, pò gestisce currettamente e cundizioni anormali durante u funziunamentu di a corsia, è interagisce cù antenne è lettori di carte in cunfurmità cù i requisiti di u pianu tecnicu di rete di u Ministeru di i Trasporti per risponde à i bisogni di rete naziunale di ETC.
Data di publicazione: 13 di marzu di u 2016