U 21 di ghjennaghju, u Maid Science and Technology Park in a Zona di Sviluppu di l'Aeroportu Ovest di Shuangliu hè statu illuminatu cù luci è musica culurita. A grande celebrazione di u 20esimu anniversariu è i ghjochi divertenti di fine d'annu si terranu quì.
L'impiegati sò ghjunti prestu à u locu di a cumpetizione per familiarizassi cù e regule, discute e "tattiche" è studià cumu scunfighja i so avversarii. In a pratica custante, tutti si sò scontrati è anu cultivatu una capiscitura tacita. Da u ritmu caoticu à l'iniziu à u fronte unitu, "Un applauso hè un successu", tutti anu datu a so saviezza è u so sudore.
Dopu à a riunione sportiva, a cumpagnia hà urganizatu una grande celebrazione di u 20esimu anniversariu. Song Deli, direttore generale di Chengdu Meide Internet of Things Technology Co., Ltd. hà fattu prima un discorsu. U sgiò Song hà cunfirmatu pienamente i successi eccezziunali di a cumpagnia in a custruzzione, a gestione è u marketing. U persunale hè cresciutu da più di 10 persone in u 1996 à oghje. Cù quasi 300 persone, a nave gigante, Maid, sta superendu diverse difficultà è ostaculi è sta partendu.
Data di publicazione: 21 di ghjennaghju di u 2018