Infineon hà recentemente compie l'acquisizione di France Brevets è di u portfolio di brevetti NFC di Verimatrix. U portfolio di brevetti NFC hè custituitu da quasi 300 brevetti emessi da parechji paesi, tutti ligati à e tecnulugia NFC, cumprese a modulazione di carica attiva (ALM) integrata in circuiti integrati (ics), è tecnulugia chì aumentanu a facilità d'utilizazione di NFC per a comodità di l'utilizatori. Infineon hè attualmente l'unicu pruprietariu di a cartera di patenti. U portfolio di brevetti NFC, prima detenutu da France Brevets, hè avà cumplettamente sottu à a gestione di brevetti infineon.
L'acquistu recente di a cartera di brevetti NFC permetterà à Infineon di sviluppà rapidamente è facilmente soluzioni innovative per i clienti in alcuni di l'ambienti più sfida. L'applicazioni putenziali includenu l'Internet di e Cose, è ancu l'autentificazione sicura di l'identità è e transazzioni finanziarii attraversu i dispositi purtati cum'è braccialetti, anelli, orologi è occhiali. Questi brevetti seranu applicati à un mercatu in crescita - ABI Research aspetta più di 15 miliardi di dispusitivi, cumpunenti / prudutti basati nantu à a tecnulugia NFC per esse spediti trà 2022 è 2026.
I pruduttori di l'equipaggiu NFC spessu anu bisognu di disignà u so equipamentu in una geometria specifica cù materiali specifichi. Inoltre, e limitazioni di dimensione è di sicurezza allunganu u ciculu di cuncepimentu. Per esempiu, l'integrazione di a funziunalità NFC in wearables richiede tipicamente una piccula antenna annulare è una struttura specifica, ma a dimensione di l'antenna ùn hè micca coherente cù a dimensione di modulatori di carica passivi tradiziunali. A modulazione di carica attiva (ALM), una tecnulugia coperta da a cartera di patenti NFC, aiuta à superà sta limitazione.
Tempu di post: 29-ghjugnu-2022