Infineon acquista una cartera di patenti NFC

Infineon hà finitu l'acquistu di i portafogli di brevetti NFC di France Brevets è Verimatrix. U portafogliu di brevetti NFC include quasi 300 brevetti emessi in parechji paesi, tutti ligati à a tecnulugia NFC, cumprese tecnulugii cum'è Active Load Modulation (ALM) integrati in circuiti integrati (ICs), è ancu tecnulugii facili d'utilizà NFC. usabilità per purtà comodità à l'utilizatori. Infineon hè attualmente l'unicu pruprietariu di sta cartera di patenti. U portfolio di brevetti NFC, prima detenutu da France Brevets, hè avà cumplettamente coperto da a gestione di brevetti di Infineon.

sryhf

U portfolio di brevetti NFC acquistatu di pocu tempu permetterà à Infineon di compie rapidamente è facilmente u travagliu di sviluppu in alcuni di l'ambienti più difficili, permettendu soluzioni innovative per i clienti. I scenarii potenziali di l'applicazione includenu l'Internet di e Cose, è ancu l'autentificazione sicura di l'identità per i dispositi purtati cum'è braccialetti, anelli, orologi è occhiali, è transazzioni finanziarii attraversu questi dispositi. Questi brevetti seranu applicati à un mercatu in forte espansione - ABI Research aspetta chì e spedizioni di dispositivi, cumpunenti / prudutti basati in NFC supere i 15 miliardi di unità durante 2022-2026.

qc

I pruduttori di dispositivi NFC spessu anu bisognu di disignà u dispusitivu in una geometria specifica cù materiali specifichi. Inoltre, a dimensione fisica è e restrizioni di sicurezza allunganu u ciculu di cuncepimentu. Per esempiu, per integrà e funzioni NFC in i dispositi wearable, sò generalmente necessarie antenne chjuche è strutture specifiche, ma a dimensione di l'antenna hè inconsistente cù quella di i dispositi tradiziunali di modulazione di carica passiva. In questu sensu, Active Load Modulation (ALM), una tecnulugia coperta da a cartera di patenti NFC, aiuta à superà sta limitazione.


Tempu di post: May-08-2022