L'India lanciarà una nave spaziale per l'IoT

U 23 di settembre di u 2022, u fornitore di servizii di lanciamentu di missile di Seattle Spaceflight hà annunziatu i piani di lancià quattru navi spaziali Astrocast 3U à bordu di u Polar indianu.Satellite Launch Vehicle sottu un accordu di partenariatu cù New Space India Limited (NSIL). A missione, prevista per u mese prossimu, parterà da Sriharikotaà u Satish Dhawan Space Center di l'India, traspurtendu a nave spaziale Astrocast è u principale satellita naziunale di l'India in orbita sincrona à u sole cum'è co-passaggeri (SSO).

NSIL hè una sucietà statale sottu u Ministeru Spaziale Indianu è u bracciu cummerciale di l'Organizazione di Ricerca Spaziale Indiana (ISRO). A cumpagnia hè implicatain diverse attività cummerciale spaziali è hà lanciatu satelliti nantu à i veiculi di lanciamentu di ISRO. Quest'ultima missione rapprisenta l'ottava lanciamentu PSLV di Spaceflight è u quartusustene a rete di nanosatelliti è a custellazione di l'Internet of Things (IoT) di Astrocast, secondu e cumpagnie. Una volta sta missione hè cumpleta, Spaceflight faràlanciate 16 di queste navi spaziali cù Astrocast, chì permette à l'imprese di seguità l'assi in lochi remoti.

Astrocast opera una rete IoT di nanosatelliti ser industrii cum'è l'agricultura, l'allevamentu, u marittimu, l'ambiente è l'utilità. A so reta permette à l'impreseper monitorà è cumunicà cù l'assi remoti in u mondu, è a cumpagnia mantene ancu partenarii cù Airbus, CEA/LETI è ESA.

U CEO di Spaceflight, Curt Blake, hà dettu in una dichjarazione preparata: "PSLV hè statu longu un partner di lanciamentu affidabile è preziosu per Spaceflight, è simu felici di travaglià.cù NSIL di novu dopu parechji anni di restrizioni COVID-19. Cullaburazione ", "Per mezu di a nostra sperienza di travaglià cù parechji fornitori di lanciamentu diffirenti in u mondu, noisò capaci di furnisce è risponde à i bisogni precisi di i nostri clienti per missioni, sia guidate da u calendariu, u costu o a destinazione. Mentre Astrocast crea a so rete è a custellazione,Pudemu furnisce una gamma di scenarii di lanciamentu per sustene i so piani à longu andà.

Finu a data, Spaceflight hà fattu più di 50 lanci, trasmettendu più di 450 carichi di clienti in orbita. Quist'annu, a cumpagnia hà debuttatu Sherpa-AC è Sherpa-LTC
lanciari veiculi. A so prossima missione Orbital Test Vehicle (OTV) hè prevista à a mità di 2023, lanciandu l'OTV à doppia propulsione Sherpa-ES di Spaceflight nantu à a Luna GEO Pathfinder.Missione Slingshot.

Astrocast CFO Kjell Karlsen hà dettu in una dichjarazione: "Questu lanciu ci porta un passu più vicinu à cumpiendu a nostra missione di custruisce è operare u satellitu più avanzatu è sustenibile.
rete IoT". "A nostra longa relazione cù Spaceflight è a so sperienza cù l'accessu è l'usu di i so diversi veiculi ci dà a flessibilità è a specificità chì avemu bisognu.
per lancià satelliti. Cume a nostra reta cresce, assicurendu l'accessu à u spaziu hè impurtante per noi In modu cruciale, a nostra cullaburazione cù Spaceflight ci permette di custruisce a nostra rete satellitare in modu efficiente ".

1


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022