CoinCorner lancia una carta Bitcoin abilitata per NFC

U 17 di maghju, u situ web ufficiale di CoinCorner, un fornitore di scambiu di criptovalute è di portafogli web, hà annunziatu u lanciu di The Bolt Card, una carta Bitcoin (BTC) senza cuntattu.

Lightning Network hè un sistema decentralizatu, un protocolu di pagamentu di secondu livellu chì funziona nantu à a blockchain (principalmente per Bitcoin), è a so capacità pò influenzà a frequenza di transazzione di a blockchain. Lightning Network hè cuncipitu per ottene transazzioni istantanee trà e duie parti senza fidà si l'una di l'altra è di terze parti.

fr (1)

L'utilizatori basta à toccà a so carta in un puntu di vendita (POS) abilitatu per Lightning, è in pochi secondi Lightning creerà una transazzione istantanea per chì l'utilizatori paghinu cù bitcoin, hà dettu CoinCorner. U prucessu hè simile à a funzione di cliccà di Visa o Mastercard, senza ritardi di liquidazione, spese di trasfurmazione supplementari è senza bisognu di affidà si à una entità centralizzata.

Attualmente, The Bolt Card hè cù i gateway di pagamentu CoinCorner è BTCPay Server, è i clienti ponu pagà cù a carta in i lochi chì anu dispositivi POS abilitati per CoinCorner Lightning, chì attualmente includenu circa 20 magazzini in l'Isula di Man. Scott hà aghjustatu chì saranu implementati quest'annu in u Regnu Unitu è ​​in altri paesi.

Per avà, l'introduzione di sta carta hà prubabilmente da aiutà à apre a strada per più prumuzioni di Bitcoin.

fr (2)

È a dichjarazione di Scott pare cunfirmà a speculazione di u mercatu, "L'innuvazione chì guida l'adopzione di Bitcoin hè ciò chì face CoinCorner", hà twittatu Scott, "Avemu più grandi piani, allora state sintonizzati per tuttu u 2022. Stemu custruendu prudutti veri per u mondu reale, sì, vulemu dì u mondu sanu - ancu s'è avemu 7,7 miliardi di persone".


Data di publicazione: 24 di maghju 2022