A Cina simplifica l'allocazione di frequenza RFID cù l'eliminazione graduale di 840-845 MHz

U Ministeru di l'Industria è di e Tecnulugie di l'Infurmazione hà furmalizatu i piani per caccià a banda 840-845 MHz da e gamme di frequenza autorizate per i dispositivi di Identificazione di Radiofrequenza, secondu i documenti regulatori publicati di recente. Sta decisione, integrata in u Regolamentu di Gestione Radio di l'Apparecchiature di Identificazione di Radiofrequenza in Banda 900 MHz aggiornatu, riflette l'approcciu strategicu di a Cina à l'ottimizazione di e risorse di u spettru in preparazione per e tecnulugie di cumunicazione di prossima generazione.

L'analisti di l'industria nutanu chì u cambiamentu di pulitica affetta principalmente i sistemi RFID à longa distanza specializati, postu chì a maiò parte di l'applicazioni cummerciali operanu digià in a gamma 860-960 MHz. U calendariu di transizione permette una implementazione graduale, cù i dispositivi certificati esistenti autorizati à cuntinuà l'operazioni finu à a fine naturale di a so vita. I novi implementazioni saranu limitati à a banda standardizata 920-925 MHz, chì offre una capacità sufficiente per i requisiti RFID attuali.

 

封面

 

E specificazioni tecniche chì accumpagnanu u regulamentu stabiliscenu requisiti rigorosi per a larghezza di banda di u canale (250 kHz), i mudelli di saltu di frequenza (tempu di permanenza massimu di 2 secondi per canale) è i rapporti di dispersione di u canale adiacente (40 dB minimu per u primu canale adiacente). Queste misure miranu à impedisce l'interferenze cù e bande di frequenza adiacenti sempre più attribuite à l'infrastrutture di cumunicazioni mobili.

L'aghjustamentu di frequenza vene dopu à anni di cunsultazione cù esperti tecnichi è parti interessate di l'industria. I funzionari di regulazione citanu trè motivazioni principali: l'eliminazione di l'allocazione ridondante di u spettru per un usu più efficiente di e risorse, a liberazione di larghezza di banda per l'applicazioni 5G/6G emergenti è l'allineamentu cù e tendenze internaziunali di standardizazione di frequenza RFID. A banda 840-845MHz era diventata sempre più impurtante per l'operatori di telecomunicazioni chì espandenu e so offerte di servizii.

L'implementazione si ferà in fasi, cù e nuove regulazioni chì entreranu in vigore immediatamente per a certificazione di i futuri dispositivi, pur permettendu un periodu di transizione raghjonevule per i sistemi esistenti. L'osservatori di u mercatu prevedenu una minima interruzzione, postu chì a gamma di frequenza affettata rapprisentava solu un picculu segmentu di l'implementazioni RFID totali. A maiò parte di l'applicazioni industriali è cummerciali sò digià conformi à u standard 920-925MHz chì ferma autorizatu.

L'aghjurnamentu di a pulitica chiarisce ancu i requisiti di certificazione, imponendu l'approvazione di tipu SRRC (State Radio Regulation of China) per tutti l'apparecchi RFID, mantenendu a classificazione chì esenta tali dispositivi da a licenza individuale di e stazioni. Questu approcciu equilibratu mantene a supervisione regulatoria senza creà pesi amministrativi inutili per l'imprese chì adottanu suluzioni RFID.

Guardendu à u futuru, i funzionari di u MIIT indicanu piani per una revisione cuntinua di e pulitiche di allocazione di u spettru à misura chì a tecnulugia RFID evolve. Una attenzione particulare serà focalizzata nantu à l'applicazioni emergenti chì richiedenu una gamma operativa allargata è una putenziale integrazione cù e capacità di rilevamentu ambientale. U ministeru mette in risaltu u so impegnu per e pratiche di gestione di u spettru chì sustenenu sia l'innuvazione tecnologica sia u sviluppu di l'infrastrutture critiche.

E cunsiderazioni ambientali anu ancu influenzatu l'orientazione pulitica, cù a cunsulidazione di frequenza chì si prevede riduce l'interferenza elettromagnetica potenziale in e zone ecologiche sensibili. L'allocazione più cuncintrata permette un monitoraghju è un'applicazione più efficaci di e norme di emissione in tutte l'operazioni RFID.

L'associazioni di l'industria anu accoltu cù favore a chiarezza regulatoria, nutendu chì u periodu di transizione allargatu è e disposizioni di grandfathering dimostranu un adattamentu ragionevule per l'investimenti esistenti. I gruppi di travagliu tecnichi stanu preparendu linee guida d'implementazione aggiornate per facilità l'adozione senza intoppi in diversi settori chì utilizanu attualmente sistemi RFID.

L'aghjustamentu di frequenza allinea u quadru regulatoriu di a Cina cù e migliori pratiche internaziunali, rispondendu à i requisiti di u spettru naziunale. À misura chì e tecnulugie senza filu cuntinueghjanu à avanzà, si prevede chì tali raffinamenti di pulitiche diventeranu più frequenti, equilibrendu i bisogni di e diverse parti interessate in un ecosistema digitale sempre più cunnessu.


Data di publicazione: 26 di maghju di u 2025