Viaghju di u persunale di Chengdu Mind in Yunnan in aprile

Aprile hè una stagione piena di gioia è felicità. À a fine di sta stagione felice, i dirigenti di a famiglia Mind anu guidatu l'impiegati eccezziunali in u bellu locu - a cità di Xishuangbanna, in a pruvincia di Yunnan, è anu passatu un viaghju rilassante è piacevule di 5 ghjorni. Avemu vistu belli elefanti, belli pavoni è diverse piante è frutti di furesta pluviale tropicale, è avemu assaggiatu specialità lucali, dolci è frutti.

Avemu ancu assistitu à u Festival lucale di Songkran è avemu sperimentatu a gioia di bagnà ci. Ci simu divertiti in acqua, spruzzenduci l'uni à l'altri. Avemu scalatu e muntagne inseme, pigliatu e barche è sudatu prufusamente inseme. E zitelle anu messu i costumi naziunali lucali è anu fattu belle foto. Ogni ghjornu hè pienu d'entusiasmu è di surrisi. Stu viaghju hà aumentatu a cuesione di a cumpagnia, è travagliaremu di più per sforzà ci di u prossimu viaghju gioiosu.

Aprile hè una stagione piena di gioia è felicità. À a fine di sta stagione felice, i dirigenti di a famiglia Mind anu guidatu l'impiegati eccezziunali in u bellu locu - a cità di Xishuangbanna, in a pruvincia di Yunnan, è anu passatu un tempu rilassante è (1)


Data di publicazione: 27 d'aprile di u 2023