I servizii di pagamentu cum'è Apple Pay è Google Pay ùn sò più dispunibili per i clienti di certe banche russe sanzionate. E sanzioni di i Stati Uniti è di l'Unione Europea anu cuntinuatu à bluccà l'operazioni bancarie russe è l'assi à l'esteru detenuti da individui specifici in u paese mentre a crisa ucraina cuntinuava finu à vennari.
Di cunsiguenza, i clienti Apple ùn puderanu più aduprà alcuna carta emessa da banche russe sanzionate per interagisce cù i sistemi di pagamentu americani cum'è Google o Apple Pay.
E carte emesse da e banche sanzionate da i paesi occidentali ponu ancu esse aduprate senza restrizioni in tutta a Russia, secondu a Banca Centrale Russa. I fondi di i clienti nantu à u contu ligatu à a carta sò ancu cumpletamente almacenati è dispunibili. À u listessu tempu, i clienti di e banche sanzionate (Gruppu VTB, Sovcombank, Novikombank, Promsvyazbank, banche Otkritie) ùn puderanu micca aduprà e so carte per pagà à l'esteru, nè aduprà per pagà servizii in i negozii in linea, è ancu in e banche sanzionate. Aggregatore di servizii registratu naziunalmente.
Inoltre, e carte di queste banche ùn funzioneranu micca cù i servizii Apple Pay, Google Pay, ma i pagamenti standard cù cuntattu o senza cuntattu cù queste carte funzioneranu in tutta a Russia.
L'invasione russa di l'Ucraina hà pruvucatu un avvenimentu di "cignu neru" in u mercatu azionario, cù Apple, altre grande azzioni tecnologiche è attivi finanziarii cum'è bitcoin chì sò stati venduti.
Sè u guvernu di i Stati Uniti aghjusta dopu sanzioni per pruibisce a vendita di qualsiasi hardware o software à a Russia, questu affetterebbe qualsiasi cumpagnia tecnologica chì face affari in u paese, per esempiu, Apple ùn puderebbe micca vende iPhones, furnisce aghjurnamenti di u sistema operativu, o cuntinuà à gestisce l'app store.
Data di publicazione: 23 di marzu di u 2022