Apple pò liberà u chip M4 Mac à a fine di l'annu, chì si concentrerà in AI

Mark Gurman informa chì Apple hè pronta à pruduce u processatore M4 di a prossima generazione, chì avarà almenu trè versioni maiò per aghjurnà ogni mudellu Mac.

Hè infurmatu chì Apple pensa à liberà novi Mac cù M4 da a fine di questu annu à u principiu di l'annu prossimu, cumpresu un novu iMac, MacBook Pro 14-inch low-end,high-end 14-inch è 16-inch MacBook Pro è Mac mini.

2025 purterà ancu più Mac M4: aghjurnamenti di primavera à u MacBook Air 13-inch è 15-inch, l'aghjurnamenti di mità di l'annu à u Mac Studio, è l'aghjurnamenti più tardi à u Mac Pro.

A serie di prucessori M4 includerà una versione entry-level (nome in codice Donna) è almenu duie versioni più altu (codename Brava è Hidra).è Apple mette in risaltu e capacità di questi processori in AI è cumu si integranu cù a prossima versione di macOS.

Cum'è parte di l'aghjurnamentu, Apple cunsidereghja di fà chì i so desktop Mac più altu supportanu 512 GB di RAM, da 192 GB attualmente dispunibili per Mac Studio è Mac Pro.

Gurman hà ancu mintuatu u novu Mac Studio, chì Apple prova cù e versioni di u processore di a serie M3 chì ùn deve esse liberatu è a revamp di u processore M4 Brava.

1

Tempu di post: 29-sep-2024