L'operatori anu utilizatu chip RFID per cumbatte l'inganni, migliurà a gestione di l'inventariu è riduce l'errori di i rivenditori 17 d'aprile 2024 I sei operatori di ghjocu in Macau anu infurmatu l'autorità chì anu intenzione di installà tavule RFID in i prossimi mesi.
A decisione vene mentre l'Uffiziu d'Ispezione è di Coordinazione di u Ghjocu di Macau (DICJ) hà incitatu l'operatori di casinò à aghjurnà i so sistemi di monitoraghju in u pianu di ghjocu. U sviluppu di a tecnulugia duveria aiutà l'operatori à massimizà a produttività di u pianu è à equilibrà a cumpetizione in u lucrativu mercatu di u ghjocu di Macau.
A tecnulugia RFID hè stata introdutta per a prima volta in Macao in u 2014 da MGM China. I chip RFID sò aduprati per cumbatte l'inganni, migliurà a gestione di l'inventariu è riduce l'errori di i dealer. A tecnulugia utilizza analisi chì permettenu una cunniscenza più profonda di u cumpurtamentu di i ghjucatori per un marketing più efficace.
Benefici di RFID
Sicondu un rapportu publicatu, Bill Hornbuckle, direttore generale è presidente di MGM Resorts International, chì hè u pruprietariu di a maiurità di a cuncessionaria di casinò di Macau MGM China Holdings Ltd, un benefiziu impurtante di l'RFID era a pussibilità di ligà i chips di ghjocu à un ghjucadore individuale, è cusì identificà è seguità i ghjucatori stranieri. U seguimentu di i ghjucatori hè desideratu per vede allargatu u mercatu turisticu tradiziunale di a cità in a Cina continentale, Hong Kong è Taiwan.



Data di publicazione: 13 di maghju 2024