U 53% di i Russi utilizanu pagamentu senza cuntattu per shopping

U Boston Consulting Group hà publicatu recentemente u rapportu di ricerca "Global Payment Service Market in 2021: Expected Growth", affirmannu chì a crescita di i pagamenti di carte in Russia in i prossimi 10 anni supererà quella di u mondu, è a crescita media annuale di U voluminu di transazzione è a quantità di pagamentu seranu 12% è 9%, rispettivamente. Hauser, u capu di l'attività sperimentale di a tecnulugia digitale di u Boston Consulting Group in Russia è in u CIS, crede chì a Russia supererà l'ecunumia più grande di u mondu in questi indicatori.

Cuntenutu di ricerca:

Insiders in u mercatu di pagamentu russu accunsenu cù a vista chì u mercatu hà un grande putenziale di crescita. Sicondu i dati di Visa, u voluminu di trasferimentu di a carta bancaria in Russia hè u primu postu in u mondu, u pagamentu mobile tokenized hè in una pusizioni di punta, è a crescita di pagamentu senza cuntattu hà superatu quellu di parechji paesi. Attualmente, u 53% di i Russi utilizanu pagamentu senza contactu per shopping, u 74% di i cunsumatori speranu chì tutti i magazzini ponu esse equipati di terminali di pagamentu senza contactu, è u 30% di i Russi rinunceranu à cumprà induve u pagamentu senza contactu ùn hè micca dispunibule. Tuttavia, l'insiders di l'industria anu parlatu ancu di certi fatturi limitanti. Mikhailova, direttore esecutivu di l'Associazione Naziunale di Pagamentu Russa, crede chì u mercatu hè vicinu à a saturazione è entrerà in un periodu di piattaforma dopu. Un certu percee di i residenti ùn sò micca disposti à utilizà metudi di pagamentu senza soldi. Ella crede chì u sviluppu di pagamenti non-cash hè largamente ligatu à i sforzi di u guvernu per sviluppà una ecunumia legale.

Inoltre, u mercatu di carte di creditu sottosviluppatu pò impedisce a realizazione di l'indicatori pruposti in u rapportu di u Boston Consulting Group, è l'usu di pagamentu di carte di debitu dipende direttamente da e cundizioni ecunomiche domestiche. L'insiders di l'industria anu nutatu chì a crescita attuale di i pagamenti non-cash hè principarmenti ottenuta per mezu di sforzi di u mercatu, è più incentive di sviluppu è d'investimentu sò necessarii. Tuttavia, i sforzi
di i regulatori sò prubabilmente destinati à aumentà a participazione di u guvernu in l'industria, chì ponu impedisce l'investimentu privatu è cusì impedisce u sviluppu generale.

Risultatu principale:
Markov, un prufissore assuciatu in u Dipartimentu di Mercati Finanziari di l'Università Plekhanov d'Ecunumia in Russia, hà dettu: "A nova epidemia di pulmonite di a corona chì spazza u mondu in u 2020 hà spintu assai entità cummirciali à a transizione attiva à i pagamenti senza soldi, in particulare i pagamenti di carte bancarie. .Russia hà ancu participatu attivamente à questu. U prugressu, sia u voluminu di pagamentu è a quantità di pagamentu anu dimustratu una crescita relativamente alta ". Ellu disse, secondu un rapportu di ricerca cumpilatu da u Boston Consulting Group, u ritmu di crescita di i pagamenti di carte di creditu russi in i prossimi 10 anni superà quellu di u mondu. Markov hà dettu: "Da una banda, cunziddi l'investimentu in l'infrastruttura di l'istituzioni di pagamentu di carte di creditu russi, a previsione hè cumplettamente ragiunate". Per d 'altra banda, crede chì in u mediu termu, per via di l'intruduzione più larga è larga è l'usu di servizii di pagamentu, i pagamenti di carte di creditu russi anu aumentatu. A tarifa pò calà ligeramente.

1 2 3


Tempu di Postu: Dec-29-2021