U Boston Consulting Group hà publicatu pocu fà u rapportu di ricerca "Mercatu Globale di i Servizii di Pagamentu in u 2021: Crescita Prevista", chì sustene chì u tassu di crescita di i pagamenti cù carta in Russia in i prossimi 10 anni supererà quellu mundiale, è u tassu di crescita mediu annuale di u vulume di transazzioni è di l'importo di u pagamentu serà rispettivamente di 12% è 9%. Hauser, u capu di l'attività di pratica sperimentale di tecnulugia digitale di u Boston Consulting Group in Russia è in a CSI, crede chì a Russia supererà e più grande economie di u mondu in questi indicatori.
Cuntenutu di ricerca:
L'esperti di u mercatu di pagamentu russu sò d'accordu cù l'opinione chì u mercatu hà un grande putenziale di crescita. Sicondu i dati di Visa, u vulume di trasferimenti di carte bancarie in Russia hè statu classificatu prima in u mondu, u pagamentu mobile tokenizatu hè in una pusizione di punta, è a crescita di u pagamentu senza cuntattu hà superatu quella di parechji paesi. Attualmente, u 53% di i Russi utilizanu u pagamentu senza cuntattu per fà shopping, u 74% di i cunsumatori speranu chì tutti i magazini possinu esse dotati di terminali di pagamentu senza cuntattu, è u 30% di i Russi rinunceranu à fà shopping induve u pagamentu senza cuntattu ùn hè micca dispunibule. Tuttavia, l'esperti di l'industria anu ancu parlatu di alcuni fattori limitanti. Mikhailova, direttore esecutivu di l'Associazione Naziunale di Pagamentu Russa, crede chì u mercatu hè vicinu à a saturazione è entrerà in un periodu di piattaforma dopu. Una certa percentuale di residenti ùn hè disposta à aduprà metudi di pagamentu senza contanti. Crede chì u sviluppu di pagamenti senza contanti hè largamente ligatu à i sforzi di u guvernu per sviluppà una ecunumia legale.
Inoltre, u mercatu di e carte di creditu sottusviluppatu pò impedisce u raggiungimentu di l'indicatori pruposti in u rapportu di u Boston Consulting Group, è l'usu di pagamenti cù carta di debitu dipende direttamente da e cundizioni ecunomiche naziunali. I prufessiunali di l'industria anu signalatu chì a crescita attuale di i pagamenti senza contanti hè ottenuta principalmente per mezu di sforzi di u mercatu, è sò necessarii ulteriori incentivi di sviluppu è d'investimentu. Tuttavia, i sforzi
L'interventi di i regulatori sò prubabilmente destinati à aumentà a participazione di u guvernu in l'industria, ciò chì pò impedisce l'investimenti privati è dunque impedisce u sviluppu generale.
Risultatu principale:
Markov, prufessore assuciatu in u Dipartimentu di i Mercati Finanziarii di l'Università di l'Ecunumia Plekhanov in Russia, hà dettu: "A nova epidemia di pneumonia corona chì hà spazzatu u mondu in u 2020 hà spintu parechje entità cummerciali à passà attivamente à pagamenti senza contanti, in particulare i pagamenti cù carte bancarie. A Russia hà ancu participatu attivamente à questu. I progressi, sia u vulume di pagamentu sia l'importo di u pagamentu anu mostratu un tassu di crescita relativamente altu ". Hà dettu, secondu un rapportu di ricerca compilatu da u Boston Consulting Group, u tassu di crescita di i pagamenti cù carte di creditu russe in i prossimi 10 anni supererà quellu di u mondu. Markov hà dettu: "Da una parte, cunsiderendu l'investimentu in l'infrastruttura di l'istituzioni di pagamentu cù carte di creditu russe, a previsione hè cumpletamente ragiunevule". Da l'altra parte, crede chì à mediu termine, per via di l'introduzione è l'usu più largu è à grande scala di i servizii di pagamentu, i pagamenti cù carte di creditu russe aumenteranu. U tassu pò calà ligeramente.
Data di publicazione: 29 dicembre 2021