RFID per a Garanzia

RFID per Garanzia, Ritorni è Riparazioni

U seguimentu di e merchenzie restituite in garanzia o quelli chì necessitanu serviziu o teste / calibrazione pò esse una sfida.
Assicurendu chì i cuntrolli è u travagliu curretti sò realizati necessita una identificazione precisa di l'articuli trattati. Questu pò esse tempu è apertu à l'errore.
Assicurendu chì l'articulu ghjustu hè tornatu à u cliente ghjustu pò esse implicatu l'amministrazione di tempu.
Utilizà RFID per taggà i prudutti prima di abbandunà u prucessu di fabricazione significa chì i prudutti ponu esse identificati è seguiti ogni volta chì tornanu.

RFID per Garanzia, Ritorni è Riparazioni

Facile Check In

Cù tag RFID low cost fitted à i prudutti durante u prucessu di fabricazione diventa faciule per cunfirmà a so identità s'ellu sò tornati dopu per serviziu o riparazione. Stu approcciu ùn porta micca solu benefici di costu à u prucessu di gestione di i ritorni, ma pò ancu aiutà à l'identificazione di merchenzie falsificate.

Per i pruduttori di prudutti altamente persunalizati pò ancu esse usatu per ligà un articulu specificu à un cliente specificu.

Facile Check In

Per esempiu, un fornitore di selli di cavallu persunalizati utilizatu RFID per taggà ogni grande sub-assemblea, assicurendu chì tutti sò stati guardati inseme durante i servizii di riparazione o di regulazione. Un fornitore di membri prosthetic usa RFID per assicurà chì l'articuli mandati per a riparazione sò tornati à u cliente currettu.

I sistemi di garanzia è di rimborsu ùn anu micca bisognu di infrastruttura caru per funziunà. I tag RFID ponu esse letti da i lettori manuali simplici è low-cost, cum'è quellu vistu quì. Soluzioni furnite da MIND ponu aduprà una basa di dati ospitata, accessibile in Internet, chì significa chì i sistemi ponu esse implementati senza investimentu supplementu in i servitori IT. A stessa basa di dati pò esse accessibile ancu per i clienti di i nostri utenti. Questu permette à i vostri clienti di seguità u prugressu di l'articuli riturnati à voi per u serviziu.


Tempu di pubblicazione: 22 ottobre 2020